Doel:

Kosten:

Max. aantal deelnemers:

Totale lesduur:

Startdatum:

Naspelen van diverse situaties op de werkplek van uw medewerkers

€ 1.250,- per training

12

3-4 uur

Neem contact met ons op

In deze Telefonische Agressie training, ontwikkeld voor callcentermedewerkers, wordt aandacht besteed aan alle factoren die in het agressieproces een rol spelen. De cursisten wordt geleerd diverse vormen van agressie te herkennen en daarmee op een juiste wijze om te gaan. Juist door de anonimiteit van de agressor, waarvan alleen de stem gehoord wordt, kan de impact groot zijn.

Naast een theoretische uitleg wordt er ook geoefend met een acteur, die de door de cursisten geregisseerde rollenspelen met hen naspeelt. In de training wordt het bedrijfsbeleid en het imago van uw onderneming/ instelling altijd geïmplementeerd. Na de training weten callcentermedewerkers beter om te gaan met ongewenste situaties en telefonische agressie.

Contact


Instituut voor Veiligheids- en Preventieopleidingen

Tel: (085) 401 64 09
E-mail: info@veiligheidspreventie.nl

Bekijk alle contactgegevens »

Bel me terug

Uw naam (verplicht)

Uw telefoonnummer (verplicht)